inzerce

Nvidia pomáhala s PC verzí Andromedy

17. březen 2017 16:49 / Honza Konfršt / Novinky / Diskuze (15)

Mass Effect Andromeda je již mezi prvními fanoušky a předplatiteli služby EA Access k mání a díky tomu můžete na síti spatřit i první reakce. U těch to však před plnohodnotným vydáním ještě nekončí a nově se díky spolupráci týmu Bioware a společnosti Nvidia můžete podívat na specifika a přednosti PC verze hry.

Přiložené video nejprve odhaluje samotné ambice týmu Bioware i zákonitosti tvorby hry, jež na rozdíl od prvotní trilogie přinese ucelené vyprávění vměstnané do jediné hry. Za další se dozvídáme, že galaxie Andromedy je nejen obrovské, ale především také patřičně krásné místo.

A zde v přiložených záběrech přichází ke slovu Nvidia, slova o její podpoře při vývoji a optimalizaci enginu Frostbite a o implementaci nativní podpory 4K rozlišení i technologie HDR. Obě tyto technologie přitom zmíněné video dokáže předvést přímo v praxi, je však zapotřebí vlastnit panel (a internetový prohlížeč) odpovídajících kvalit i specifikací.

Nvidia Ansel vám umožní vytvářet a upravovat snímky ze hry, jež půjdou následně sdílet i ve 3D.

Zde tvůrci z Bioware nadále slibují na PC dosud netušený zážitek a něco, od čeho po ochutnávce nebudou chtít hráči vůbec utéci. Stejně tak se budou moci hráči pochlubit i svým kamarádům, a to za pomocí unikátní technologie určené pro vytváření vlastních obrázků – Nvidia Ansel. O té jsme přitom již psali v souvislosti s PC verzi Ghost Recon Wildlands a se stejnou premisou láká Nvidia do hry i tentokrát. Ansel vám tedy umožní vytvářet a upravovat snímky ze hry, jež půjdou následně sdílet i ve 3D. Bližší informace i náhled vám už ale zprostředkuje přiložená ukázka, jež ve finále poslouží i jako poděkování neutuchající podpoře PC komunity. Ta se přitom, jen tak mimochodem, dočkala prvního dílu hry až s několikaměsíčním zpožděním oproti Xboxu 360.

Zdroj: GameSpot, VG247, Nvidia

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.0 napsal 20. 3. 2017 v 09.22

EUROGAMER Andromedu celkem strhal, hlavně co se týče příběhu a plochosti postav. Mediocre.

Nahlásit nevhodný obsah

20897695
InkCZ napsal 20. 3. 2017 v 07.56

Mighty: Nemohl bych souhlasit více. Takové to ohrané "úkoly tvoří zase jen přines, zabij a tedy jsou nudné..." je nejpoužívanější nepravda v tzv. recenzích. Vždy to budou úkoly přines, zabij, nikdo prostě s ničím jiným nepřijde, ale jde o to, jak to daná hra podá. Úkol přines se dá podat naprosto parádně a naopak naprosto hrozně. Opravdu doporučuji prostudovat něco o game designu, než se do takových řečí pustím :) A souhlasím i s tím, že pokud mě hra nebaví, je to můj problém. A je třeba dodat, že vydavatelé objednávají pouze hry, které lidi kupují. Tedy trh si za svoji nynější situaci může naprosto a zcela sám. To je asi tak na ráno vše :-D

Editováno: 20. 03. 2017 v 08.03

Nahlásit nevhodný obsah

20875821
Mighty napsal 19. 3. 2017 v 23.32

InkCZ: Já právě taky nevidím nic hrozného. Navíc je to taková prkotina, která vůbec neovlivní hratelnost nebo požitek ze hry ( no těm game nazzi pánům možná ano)
DA:I jsem ještě nehrál a BF jde mimo mě (zvědavost mi ale nedala a s Origin Accessem jsem si BF1 zkusil a jen si utvrdil, že nemá smysl kupovat přeskinovaný díl jež vzešel ze svých předchůdců - ale vypadá to pěkně, né že né) , každopádně Frostbite engine mi přijde povedený a celkem funkční, i když má jistě své mouchy. Třeba taková FIFA z Frostbitu těží, přechod na tenhle engine byl dobrej tah. Teď už jen aby byla na hřišti jako PES a bude to úplná paráda :)
ad optimaliazce: i5 6600K, GTX 970 4GB, 16 GB DDR4, Ultra/High bez problémů, film grain a takové chujoviny vypínám, stejně tak dočasný AA ( který na mě nepůsobí pěkně)

Strejda Phil: No já se vůbec divim,. že musí pořád plivat..Ať už je to UBI, City Interactive, EA apod. Pokud je ty hry nebaví tak je asi problém u nich a ne u studií. Nadává se jednoduše, chválí se těžko. Nedej bože přiznat, že si hru užíváš, to by tě mohli ti anonymní "přátelé" z diskuzí zdrbnout ( není směřováno na tebe, ale všeobecně) :)
Za příběhem si jděte do knihovny :) Takové ty open-world sandboxové hry jsou takové, že si ten příběh tvoříš sám a nějaká hlavní dějová linie je daná vývojáři ( Wildlands a sesazení kartelu, jak to uděláš už je pak čistě na tobě). Navíc nikdo nikoho do těch her nenutí. To že si udělají reklamy do tisku, do televize atp. je věc jejich, naše pak to, jak se na ty reklamy koukáme. Diktuje nám někdo skrze reklamu, že máme pít jen jejich výrobky ? :)
Stereotypem smrdí všechno. Pokud si člověk na hře hledá jen chyby a nedostatky, nikdy si ji neužije a je tak sám proti sobě. Však si hraje pro zábavu a ne proto aby se vytáčel nad něčím, co stejně neovlivní - jo mohl by, založí si vlastní studio a začne vyvíjet super hru, ze který si všichni sednou na prdel - bohužel ..nemaj na to koule, umí jen nadávat :)

Editováno: 19. 03. 2017 v 23.35

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 19. 3. 2017 v 15.31

InkCZ: nebo někdo prostě má 1080 a jede mu to špatně, to je jeden z příznaků špatné optimalizace když hra jede líp na té a hůř na oné a síla karty tam nehraje roli

Nahlásit nevhodný obsah

20897695
InkCZ napsal 19. 3. 2017 v 14.45

Mighty: Jen v tom po odehrání několik hodin trial verze nevidím nic hrozného. Nepřipadá mi vůbec horší než u Inquisition a celkově mi veškeré animace připadají srovnatelné jak s Inquisition tak s BF1, takže možná je potřeba se zaměřit na možnosti enginu a ne na hru a studio jako takové.

Jo jinak ještě k té optimalizaci. Nevím, proč zase někteří brečí. Hraji na GeForce 960 4GB, 8GB RAM a i5-4690 3,5GHz na vysoké detaily naprosto bez problému. Až vyjde plná verze tak si pohraji s nastavením a to vám říkám, že si někde to ultra navolím. Takže nevím, jak někdo může brečet s GeForce 1080.. možná jde taky potom o celkovou sestavu, ale jistě je jednodušší to svést na špatnou optimalizaci...

Editováno: 19. 03. 2017 v 14.46

Nahlásit nevhodný obsah

20897977
neko10 napsal 19. 3. 2017 v 14.16

měli zustat u unreal enginu

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 19. 3. 2017 v 14.15

Mighty: Brání, protože u Andromedy jsou jediným problémem animace a záporák.
U Ubisoftu to bývají celé příběhy, většina postav, stereotypní gameplay, atd.

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 19. 3. 2017 v 13.43

Mighty: brání? prosímtě kterou diskuzi to čteš? to že pár lidí řekne že ty animace je možný překousnout bych teda nenazval bráněním

Nahlásit nevhodný obsah

20875821
Mighty napsal 19. 3. 2017 v 11.41

A heleme se ..Andromeda se brání a na UBI se plive...

Nahlásit nevhodný obsah

20894901
Beranir napsal 19. 3. 2017 v 10.49

InkCZ: to není vláček nenávisti pokud o animacích co vypadaj jako z roku 2007 a někdy jdou až do groteskních extrémů, řekneš že vypadaj hrozně a to ještě přitom jak důležitý ty animace jsou, samozřejmě dá se na to zvyknout, ale představ si že by nový Dark Souls mělo animaci pohybu starýho gothica, taky by se to dalo zkousnout ale taky by to lidi štvalo

Nahlásit nevhodný obsah

20897695
InkCZ napsal 19. 3. 2017 v 10.20

Strejda Phil: Vypadá to, že Bioware... cože? Víš, že na tom enginu už postavili DA: Inquisition, že? Problémy s optimalizací jsem zažil, abych tak řekl, žádné.

Slig: Pojďme nasednout na vláček nenávisti. Sakra, co hře vytknout? Už to mám, animace obličejů. Joo ty jsou hrozný.

Nahlásit nevhodný obsah

20870418
Slig napsal 18. 3. 2017 v 15.07

Asi s animacema a animacema obličejů hlavně :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20878900
Hadas napsal 18. 3. 2017 v 12.11

No jde to vidět :D .

Nahlásit nevhodný obsah

20851515
NakasiPes napsal 17. 3. 2017 v 19.57

O žádnou optimalizaci nejde! nVidia nic takového ani neumí jsou to jen PR kecy! A nejenom to ten balast co na to naplacnou zhoršuje výkon i na jejich kartách! PC hry obecně nejsou v podstatě vůbec optimalizované ani zdaleka neumí využít skutečný potenciál výkonného HW. Důkazem jsou konzole které s mnohem nižším výkonem dosahují stejné kvality! AMD které v konzolích dominuje, už se na toto téma vyjádřilo a skutečně se chce hnout o kus dál a naučit programátory využít veškerý potenciál i na PC!

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 17. 3. 2017 v 19.09

Jak někdo psal na zingu, na GTX 1080 Ti od Nvidie, která Bioware na PC pomáhala, jede na 4K, ale prý jen na 50 FPS.
Vypadá to, že Bioware moc s Frostbite 3 neumí.Měli se(jen v optimalizaci)inspirovat u DICE s BF1.

Nahlásit nevhodný obsah