Update NMS přináší masivní porci obsahu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Update NMS přináší masivní porci obsahu

Update NMS přináší masivní porci obsahu

Pavel Makal

Pavel Makal

9. 3. 2017 09:59 43
Reklama

Již včera jsme vás informovali o tom, že se do loňského simulátoru objevování tajů neznámé galaxie s názvem No Man’s Sky již brzy přiřítí nový update. Nyní již konečně známe jeho kompletní obsah a nutno říct, že ačkoli od poslední injekce nového obsahu uplynuly více než tři měsíce, vývojáři z Hello Games rozhodně nelenili.

Update 1.2 s označením Path Finder přináší velmi slušnou porci novinek, a to pro PC i PS4 verzi hry. Na svých webových stránkách je autoři hry velice podrobně popisují, jako první přišly na řadu grafické úpravy. Těšit se můžeme na implementaci textur ve vysokém a ultra vysokém rozlišení, vysoce kontrastní světelné efekty, vylepšený post-processing s několika možnostmi nastavení filtrů a podporu HDR. Úprav se dočká i ambientní okluze, osvětlení a sluneční paprsky při soumraku. Hra nyní na PS4 Pro podporuje 4K rozlišení, renderování ve 4K na PC prošlo optimalizací.

Co se týče herních mechanismů, základny, které lze ve hře stavět od minulého updatu, nyní mohou navštěvovat a prozkoumávat i ostatní hráči. Díky integraci Steam Workshopu můžete své základny uploadovat na tuto službu a ostatní hráči je pak mohou snáz najít a třeba i ohodnotit. Nyní také můžete vlastnit více než jednu loď, ke skladování vaší sbírky má dobře posloužit hangár na vaší nákladní lodi. Lodě se navíc konečně dočkají slibovaných specializací a budou se nově dělit na čtyři třídy podle využití.

Taková třída Fighter se samozřejmě nejlépe hodí do bojových situací, Explorer zas díky zvýšené kapacitě warpu skvěle poslouží při průzkumu. Hauler má větší nákladový prostor a Shuttle je zlatou střední cestou, která zvládá od každého trochu. Každá loď je nyní navíc vybavena označením podle toho, jak moc je vzácná.

Možná jste zaregistrovali, že se v souvislosti s novým updatem hovořilo o novém vozítku, jakési bugyně, která by vám měla výrazně pomoci při pohybu na povrchu planet. Skvělou zprávou je, že vozítko není jen jedno, do hry přibydou hned tři typy. Nejmenším takzvaným Exocraftem je Nomad, který toho sice do nákladového prostoru moc nepobere, je ale nejrychlejší a nejlépe manévruje. Navíc umí i klouzat po vodě. Prostředním typem je Roamer, který zvládá náročný terén a skvěle se adaptuje ve většině situací. A pokud chcete brázdit cizí světy ve skutečném monstru, těšte se na Colossus, obří vozidlo s ideálně velkým nákladním prostorem pro výpravy za surovinami.

Tato vozidla můžete získat, pokud najmete technika z rasy Vy’keen a zaměstnáte jej na své základně. Po splnění série misí se vám vozidla odemknou. Navíc jdou nadále vylepšovat, můžete je osadit silnějšími těžebními lasery, výkonnými scannery, zbraňovými systémy nebo akceleračním modulem. Rychlost se vám bude určitě hodit, protože hra nově umožňuje tvorbu závodních tratí, na nichž můžete stanovit svůj rekord a vyzvat ostatní hráče, aby vás porazili. Škoda jen toho stále nepřítomného skutečného multiplayeru.

Na vesmírných stanicích a základnách se objeví noví obchodníci, do hry přibyde i zcela nová měna s názvem Nanite Clusters, kterou budete moci nalézt v opuštěných základnách. Vaše vztahy s jednotlivými rasami budou nyní konečně mít smysl, protože obchodníci prodají tu nejlepší technologii jen blízkým spojencům. Na základně naleznete nového obchodníka, který vám za úplatu poskytne nové stavební moduly.

Stavění základen ostatně také dozná řady vylepšení a variabilita vzhledu je podle autorů nyní více než dvojnásobná oproti minulosti. Ve hře se objeví přes 40 nových stavebních součástí, mezi něž patří barevné osvětlení, schody, observační kopule a tak dále. Vzhled základny si můžete upravit i novými materiály, jako je dřevo, kámen a kov, to vše v několika barevných variantách.

Když už byly zmíněny nové třídy lodí, stejného přístupu se nově dočkají i multi-tooly. Budete si moci vybrat mezi třídami Pistol, Rifle, Experimental a Alien. Třída Pistol má nejlepší těžební vlastnosti, Rifle poskytne výhodu v boji, experimentální zbraně jsou nejvhodnější pro skenování okolí. Třída Alien je pak nejvzácnější a nejsilnější ze všech. Zbraně také nyní mohou být vylepšeny pro zvýšenou efektivitu v boji.

Na svůj multi—tool můžete nyní nainstalovat některý ze tří přídavných modulů. Scatter Blaster nejlépe poslouží v boji na blízko, Pulse Spitter je efektivní na střední vzdálenosti a proti pohybujícím se protivníkům, zatímco Blaze Javelin je v podstatě nejvhodnější pro odstřelování na větší vzdálenosti.  I lodní zbraňové systémy si přijdou na trojici vylepšení. Cyclotron Ballista vystřeluje koncentrovanou kouli nabitých částic a působí masivní poškození, Positron Ejector zas vystřeluje svou munici v širokém kuželu. Nabídku uzavírá rychlopalný Infra-Knife Accelerator.

Odvážlivci se mohou pustit do nového režimu s výmluvným názvem Permadeath. Pokud zemřete, je konec a jedete od úplného začátku. Obtížnost hry v tomto režimu odpovídá nastavení v módu Survival. Tam ale byla ještě navýšena a po každé smrti se objevíte na nejbližší planetě, daleko od své lodi. Permadeath režim ale hráčům nabídne nové unikátní trofeje. Nově bude do hry také implementován fotografický režim, který nabídne širokou paletu filtrů a nastavení, aby vaše obrázky mohly působit jako malá umělecká díla. Hudební formace 65daysofstatic pro hru připravila osmičku zcela nových tracků.

Varovali jsme vás, novinek je skutečně spousta. Ale už se pomalu blížíme ke konci. Vylepšení se dočkají i menu hry, zejména encyklopedie vašich objevů. Domovská planeta je nyní označena na hvězdné mapě, dříve navštívené planety se dají označit a usnadnit si tak orientaci. Rozhovory s NPC postavami nyní probíhají rychleji a mohou být přeskakovány, vývojáři vylepšili některé detaily v uživatelském rozhraní, lodě, zbraně, vozidla a základny lze od nynějška přejmenovat. Pokud vás zajímá kompletní bodový seznam úprav, zamiřte na oficiální stránku hry.

Co na novinky říkáte? Zdá se, že se autoři hry chytili za nos a skutečně se snaží. Je to sice trochu pozdě a drtivá většina těchto prvků měla ve hře být již od prvního dne, ale lépe pozdě než nikdy.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama