PC verze Wildlands slibuje být nejkrásnější
Že bude PC verze Ghost Recon Wildlands skutečně stát za to, o tom se nás Ubisoft nově snaží přesvědčit za pomocí dalšího videa. To je zaměřeno na technologii a pojednává o spojení vývojářů se společností Nvidia, s jejíž pomocí dokázali tvůrci dostat ze hry maximum. Tedy alespoň po technické stránce.
Přiložené video tak odhaluje skutečně parádní záběry běžící ve 4K rozlišení a v 60 snímcích za vteřinu. Něco takového a podobně mocnou konfiguraci sice řada hráčů doma mít nebude, i tak se ale mohou těšit ze hry krásnější a jistě také maximálně optimalizované.
Otevřené a trávou porostlé prostory nabídnou skvostný pohled na stébla trávy realisticky reagující na pohyb postav či vozidel.
První videem představenou technologií je HBAO+, jež přinese maximálně realistické stínování scén. Za další záběry slibují realistické nasvícení scén díky pokročilému volumetrickému nasvícení, jež bude mít efekt jak uvnitř budov, tak i mimo ně a například v hustém porostu budou stále viditelné paprsky světla. Otevřené a trávou porostlé prostory nadále nabídnou skvostný pohled na stébla trávy realisticky reagující na pohyb postav či vozidel a sami si tedy budete moci vytvořit například vlastní kruhy v obilí. A aby vám ze vší té krásy nezůstala pouze vzpomínka ale také něco hmatatelného, tak hra přijde i s vlastním fotografickým nástrojem jménem Nvidia Ansel. Pomocí toho půjde vytvářet mimo jiné i působivé 360 stupňové snímky.
Navrch video slibuje odstranění zámku počtu snímků, podporu více monitorů a možnost upravovat si libovolně uživatelské rozhraní i pokročilá nastavení hry. Výsledkem by samozřejmě nemělo být nic jiného, než maximálně přístupná hra a důstojný zástupce AAA her určených pro PC. Z výše uvedeného je však jasné, že některé z funkcí a vlastností hry se budou pochopitelně vázat pouze na grafické karty Nvidie. Tak jako tak hra vychází již toto úterý a do akce se budete moci podívat již velmi brzy.