Od Titanfallu na PS4 Pro nečekejte zázraky
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Od Titanfallu na PS4 Pro nečekejte zázraky

Od Titanfallu na PS4 Pro nečekejte zázraky

Pavel Makal

Pavel Makal

24. 10. 2016 12:18 4
Reklama

Titanfall 2 by na leckoho mohl působit jako ten třetí vzadu v triumvirátu letošních velkých multiplayerových stříleček. Zatímco Battlefield 1 i Call of Duty: Infinite Warfare mohou těžit z letité fanouškovské základny napříč všemožnými platformami, pokračování akce s obřími roboty se tentokrát vůbec poprvé podívá i na PlayStation. Vzhledem k blížícímu se vydání PS4 Pro se tedy přirozeně nabízí otázka, do jaké míry hra využije možnosti vylepšené konzole. Vývojáři k celé věci přistupují poměrně střízlivě.

Hlavním bodem, ve kterém se totiž silnější hardware projeví, bude totiž stabilita framerate. Zodpovědný producent Drew McCoy se na toto téma rozhovořil pro server Stevivor a rovnou uvedl, že na nativní 4K rozlišení mohou hráči na konzoli rovnou zapomenout: „Není to nativní 4K a moc by mě překvapilo, kdybychom se podobného rozlišení dočkali v nejbližší době u jakékoli AAA hry. Vyžaduje to zkrátka příliš výpočetního výkonu. Je neuvěřitelné, jakou zátěž klade nativní 4K jen na GPU.“

Titanfall 2 bude, podobně jako například Battlefield 1, na všech platformách využívat dynamický scaling obrazu, aby hra i ve vypjatých scénách běžela v 60 FPS. Na PS4 Pro bude tedy ke snižování rozlišení docházet méně často. Vývojáři se údajně o chystané nové konzoli dozvěděli poměrně pozdě: „Nedali nám vědět příliš dopředu, tak jako většině. Takže jsme neměli moc času. Nikdo o PS4 Pro nevěděl dokud…nevím, dokud zkrátka nebylo pozdě. Vzhledem k tomu, že je to jen rychlejší PS4, ale nebylo tak těžké nastavit chování hry na obou verzích zařízení. Museli jsme zajistit, aby to na PS4 Pro  běželo a vypadalo dobře. To je základní požadavek – hra nesmí na PS4 Pro vypadat hůř než na klasické PS4. Takže v současnosti hra na PS4 Pro vypadá a běží lépe a zároveň nemá žádné bugy,“ dodává McCoy.

Podle zodpovědného producenta bylo hned jasné, že Titanfall 2 bude PS4 Pro podporovat. Jde koneckonců o AAA hru a vývojáři z Respawn Entertainment si neumí představit velkorozpočtovou hru, která by nové zařízení nepodporovala. Zajímavé je, že podpora pro PS4 Pro nepřijde do hry skrz update, ale bude přítomna přímo na disku se hrou. Na Twitteru to potvrdil sám Drew McCoy.

V uplynulých dnech se k druhému Titanfallu vyjádřil i Vince Zampella, spoluzakladatel a zodpovědný ředitel Respawn Entertainment. Podle něj je možné, že s druhým dílem značka nekončí: „Nepřemýšlíme nutně o trilogii. Vždycky doufáte, že vytvoříte něco , co lidé přijmou a budou milovat po generace. Já doufám, že toho uděláme víc. Plánujeme toho víc, jak víte, připravujeme i mobilní hru. Byl bych rád, kdyby universum Titanfallu žilo dál. Myslím, že se dá dobře rozšiřovat a je toho spoustu, co bychom s ním mohli udělat. V naší firmě poletuje mnoho skvělých nápadů a já bych moc rád některé z nich přivedl k životu."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama