Recenze Mafie III před vydáním hry nebudou
Novinka Recenze Mafie III před vydáním hry nebudou

1. 10. 2016 08:12 45

I když se reklamní mašinérie 2K Games rozjela na plné obrátky a vydavatel prezentuje novinku od studia Hangar 13, jemuž asistují 2K Czech, při různých příležitostech, s největší pravděpodobností se u nás ani v zahraničí neobjeví žádná recenze Mafie III před vydáním hry.

Několik magazínů nezávisle na sobě potvrdilo, že dostaly informaci, že review verze netrpělivě očekávané open world akce s českými kořeny se začne rozesílat až v den, kdy novinka vstoupí na trh, čili v pátek 7. října. Platí to i pro nás, české média nejsou žádnou výjimkou, zdá se. I podle našich informací bude verze na recenzi k dispozici až v pátek.

Týká se to rovněž největších světových herních serverů, jako je Polygon. Uvidíme, zda výjimku dostane nějaký tištěný titul, z něhož by třeba hodnocení uniklo dříve. To se občas stává. Většina magazínů se shoduje, že by z toho ještě neměli hráči dovozovat nějaké závěry. Několik her z poslední doby dokládá, že takto přísné embargo nemusí nutně znamenat, že se vydavatel recenzí bojí nebo před hráči něco tají.

Vzhledem k těmto skutečnostem většina webů upozorňuje, že je vysoce nepravděpodobné, že by svoji recenzi publikovaly už příští týden. My na tom nebudeme jinak, ale o dalším vývoji vás budeme průběžně informovat prostřednictvím obvyklých kanálů. Na druhé straně z recenzování Mafie se opět po čase stane zajímavý závod, ba přímo maraton. A většina magazínů jistě udělá maximum proto, aby hráči nemuseli na verdikt čekat příliš dlouho.

Kromě Polygonu už toto rozhodnutí vydavatele potvrdily také weby Push Square, ThisGenGaming nebo Game Revolution. Vydavatel bohužel nezdůvodnil, proč review kopie neposkytne předem. Každopádně zachovejte chladnou hlavu. I když mnozí na internetu už spekulují, že musí být důvod, proč se recenze zdržují, a poukazují na to, že Mafie III není závislá třeba ani na multiplayeru jako on-line hry, my chceme zůstat optimisty až do konce.

A pokud byste přeci jen neměli dost informací, můžete si připomenout naše starší dojmy. O Mafii III psal v červnu z E3 Jarda a v srpnu Pavel na Gamescomu. V našem archivu najdete také desítky novinek.