Vampyr představuje svůj soubojový systém
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vampyr představuje svůj soubojový systém

Vampyr představuje svůj soubojový systém

Pavel Makal

Pavel Makal

29. 9. 2016 14:53
Reklama

Temné upírské akční RPG Vampyr od studia Dontnod Entertainment si nás získalo především systémem morální volby, kterou budete po celou dobu hraní muset brát v úvahu. Španělskou chřipkou zamořené ulice Londýna se budou hemžit nebezpečím všeho druhu a bude jen na vás, jak se s ním v roli lékaře Jonathana Reida popasujete.

V novém vývojářském deníčku se kreativní šéf hry Philippe Moreau rozepsal o soubojovém systému.  Ten vám přijde vhod zejména v případě, kdy se rozhodnete rezignovat na pacifistický přístup a probudíte v sobě bestii. Hra vám poskytne celou plejádu klasických zbraní na blízko i na dálku a jejich užívání v boji bude Jonathanovi doplňovat speciální ukazatel Blood Gauge, tedy energii potřebnou pro používání extrémně silných upírských schopností.

Pokud odhodíte zábrany lidskosti, budete své nepřátele moci na dálku nabodávat na kůly, vyrážející ze země, vysávat jim krev bez toho, abyste se jich museli dotknout a provádět další zábavné neplechy vlastní bytostem noci. Čím více se oddáte primitivním instinktům, tím silnější tyto schopnosti budou a Jonathan je bez předsudků použije proti každému, kdo se jej pokusí zastavit.

Nové schopnosti si budete odemykat skrz nelineární strom dovedností. Čím více zkušeností skrz zabíjení získáte, tím silnější kouzla a čáry dostanete k dispozici. Navíc je Jonathan může používat bez omezení a vy si tak snadno vytvoříte oblíbený herní styl. Každá schopnost se navíc dá ještě modifikovat dvěma způsoby. Autoři to demonstrují na příkladu skillu Spring, který vám umožní rychle se přiblížit ke vzdálenému nepříteli. Tuto schopnost můžete okořenit buď bonusem v podobě způsobeného poškození všem nepřátelům v okolí dopadu, nebo dočasnou nezranitelností vlastní tělesné schránky.

Vampyr má ale stále stát na systému volby a důsledku, což se samozřejmě projeví dle vašeho herního stylu. Pokud se budete krmit na nevinných občanech, budete silnější a souboje pro vás budou snazší. Není to ale zadarmo. Ulice Londýna budou pod vlivem vašeho neřízeného řádění nebezpečnější a příběh dostane mnohem temnější kontury. Samozřejmě dostanete možnost se bitkám úplně vyhnout. Můžete svou kořist potichu sledovat a nepozorovaně ulovit, nebo použít upírskou rychlost a hbitost a konfrontaci se úplně vyhnout.

Moreau akcentuje nutnost dobře si vybírat, na kom se nakrmíte, koho byste měli ušetřit a neustále balancovat na hraně dobra a zla. Nebo se samozřejmě můžete na všechna tato omezení vykašlat a plně přijmout své nové zubaté já. Jak to celé bude fungovat a zda bude hra schopna nabídnout dostatečně zábavnou alternativu i pro hráče, kteří se rozhodnou hrát za absolutního klaďase, to se dozvíme v průběhu příštího roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama