For Honor dostane plnohodnotný singl
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka For Honor dostane plnohodnotný singl

For Honor dostane plnohodnotný singl

Pavel Makal

Pavel Makal

29. 9. 2016 08:06 2
Reklama

Šermířská akce For Honor nedávno otevřela své brány šťastlivcům, kteří se dostali do multiplayerového alfa testu. Dojmy z něj byly veskrze pozitivní a určitě si o něm brzy přečtete i u nás. Zatímco obsah režimu pro více hráčů je prakticky jasný, o singleplayeru jsme se toho dosud moc nedozvěděli. To se ovšem nyní změnilo.

Serveru GameSpot se totiž podařilo získat rozhovor s kreativním šéfem vývoje Jasonem Vandenberghe. Ten se o hře rozpovídal z mnoha různých úhlů, právě informace o režimu pro jednoho hráče jsou ale jednoznačně nejzajímavější. Vandenberghe totiž slibuje, že nepůjde jen o nějaký nucený přílepek, nýbrž o plnohodnotný zážitek. For Honor podle něj vznikalo s cílem poskytnout dostatek obsahu i člověku, který multiplayer nikdy nezapne. I takový hráč by měl po dohrání hry cítit pocit uspokojení.

Příběh má být, jak už je u Ubisoftu zvykem, filmovým zážitkem, který postihne osudy všech tří herních frakcí. Začnete v roli Wardena v domovině rytířů, následně se vtělíte do kůže Raidera u Vikingů, abyste vše zakončili ve zbroji samuraje Orochiho. Všechny tři oblasti se od sebe budou lišit a Vandenberghe slibuje báječné dobrodružství. Celý příběh se má točit kolem tyrana jménem Apollyon, který má velký zájem na tom, aby ve světě For Honor neustále panoval chaos a válka. Konflikt tří frakcí už trvá stovky let a možná se právě hráčům podaří jej ukončit.

Rozhovor se nadále věnuje multiplayeru, jmenovitě délce zápasů, na jakou vývojáři cílí. Vandenberghe zmiňuje, že jeden match by měl trvat mezi 8 až 12 minutami, což je podle něj ideální doba vzhledem k intenzitě hratelnosti. Říká, že delší úseky by mohly hráče unavovat, proto jsou kratší bitvy pro herní styl vhodné. Hra nabídne pět multiplayerových módů, Duel pro dva hráče, Brawl pro čtyři a Domininion pro osm jsme si již mohli vyzkoušet v alfa testu. Zbylé dva režimy si vývojáři šetří pro pozdější odhalení.

V další části povídání se šéf vývoje věnuje popisu vylepšování postav. For Honor nabídne 12 protagonistů, 4 v každé frakci. Při hraní za konkrétní postavu získávate zkušenosti a levelujete právě ji, můžete si tedy najít svého oblíbence a ostatní úplně pominout, nebo se věnovat všem rovnoměrně. Postavy za odehrané zápasy také dostávají nové vybavení, kterým je možno mírně upravovat herní styl, například vyměnit rychlost za bonus k síle a podobně.

Když s postavou dosáhnete úrovně 20, můžete začít znovu díky mechanismu Prestige, který znáte například z Call of Duty. Díky tomu můžete dál získávat kosmetické úpravy pro své oblíbené bojovníky. Dosáhnout 20. úrovně u jedné postavy by mělo trvat mezi 8 až 12 hodinami. Po vynásobení tohoto čísla počtem hratelných charakterů je zjevné, že u For Honor můžete strávit pořádnou porci času. Těšíte se na brutální souboje nezvyklých soupeřů? Líbila se vám alfa, nebo tohle není nic pro vás? Sdělte nám svůj názor v komentářích.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama