Délka kampaně v Gears 4 a možnost prequelu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Délka kampaně v Gears 4 a možnost prequelu

Délka kampaně v Gears 4 a možnost prequelu

Jiří Bigas

Jiří Bigas

29. 9. 2016 12:12
Reklama

Matt Searcy, hlavní designér kampaně Gears of War 4 od studia The Coalition, se v rozhovoru pro francouzský Gameblog rozpovídal o délce hry. Jeho kolega Chuck Osieja pro změnu prozradil, že tým uvažoval, že se pustí do prequelu, anebo dokonce po vzoru Andromedy značku přesunou na úplně jiné místo a představí úplně nové postavy.

Pokud jde o to, jaká bude životnost kampaně, podle Searcyho bude samozřejmě klasicky záležet na vaší šikovnosti a zvolené obtížnosti. Domnívá se ale, že by většině lidí měla zabrat přibližně devět hodin na obtížnost Hardcore, kterou samotní autoři doporučují jako tu správnou, v níž hra nejvíc zazáří. Hráči v ní mohou využít nejrůznější mechanismy k tomu, aby se dostali z rozlišných situací, a přitom je obtížnost dostatečně vysoká, aby nás donutila trochu víc experimentovat a hledat kreativní řešení namísto snahy se prostřílet nepřímější cestou kupředu.

Chuck Osieja v jiném rozhovoru pro Stevivor zase prozradil, že čtvrtý díl mohl být původně prequel. Když se na samém začátku bavili, co se značkou ve studiu The Coalition podniknou, uvažovali vývojáři, že zabrousí hlouběji do historie. V úvahu připadaly příběhy naznačené v předchozích dílech včetně Judgmentu, který byl sám o sobě prequelem. Postupně ale tuto vizi zamítli. Některá údobí třeba proto, že nechtěli vyobrazovat válku lidí proti lidem. Gears byly podle týmu vždy o válce lidí proti monstrům.

Osieja ale zmínil také další potenciální zádrhel, když se chcete vrátit do minulosti. Vždycky podle něj víte, jak nakonec takový příběh skončí. Skončil by Marcusem, který by seděl ve vězení jako na začátku prvního dílu. Čímž se trochu vytrácí to zajímavé, co scénář může nabídnout. Vývojáři proto uvažovali podobně jako BioWare s novým Mass Effectem, že hodí za hlavu všechny postavy a zasazení světa. Jenže i když nápad zněl zajímavě, Osieja varuje, že člověk musí být opatrný při podobných manévrech.

Mohli představit úplně nové hrdiny a novou planetu. Jenže jako studio, které značku převzalo po Epicu, nechtěli autoři z The Coalition fanoušky moc dráždit. Osieja říká, že museli být opatrnější. A noví vývojáři chtěli v první řadě hráčům dokázat, že značce rozumí, znají ji a naloží s tímto dědictvím citlivě. Proto nakonec padlo rozhodnutí posunout se naopak o čtvrtstoletí do budoucnosti a ukázat rovněž nějaké známé postavy.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama