Vývoj konzolové verze H1Z1 pozastaven
Zombie střílečka H1Z1 už na své vydání čeká více než dva roky. Již 20. září by se však konečně měla vymanit z okovů předběžného přístupu a dosáhnout finální fáze. Ovšem jen na PC. Chystané konzolové porty si totiž budou muset ještě počkat.
Vývojáři z Daybreak Studios se v posledním updatu na svém webu vyjádřili k současnému stavu konzolové verze. Oznámili, že práci na H1Z1: King of the Hill pro PS4 a Xbox One momentálně pozastavili, aby se celé studio mohlo věnovat posledním detailům a ladění PC verze. Původně chtěli hru dodat na všechny tři platformy v průběhu letošního léta, brzy však zjistili, že je tlačí čas a nastavený plán je příliš riskantní.
„Nebylo nás dost na to, abychom dokázali vyladit různé aspekty hry a současně ji ještě portovat na konzole. Ukázalo se, že tou nejlepší cestou k úspěchu bylo snížení proměnných v rovnici. Rozhodli jsme se tedy přerušit práce na konzolové verzi a věnovat 100 % naší pozornosti té pro PC. Bylo to těžké rozhodnutí, ale myslím, že jsme udělali dobře. Zvládli jsme díky tomu zásadně vylepšit souboje, vozidla i mechanismy střelby. Také jsme zprovoznili novou mapu a vychytali mouchy mnoha klíčovým aspektům hry,“ říkají vývojáři.
O hru na konzole samozřejmě nepřijdeme a práce na verzích pro PS4 a Xbox One započnou po vydání H1Z1 na PC. Jak dlouho pak ale bude vývoj trvat, to autoři neuvádějí.