Capcom: Resi 7 nebude duchařský horor
Vývojáři z Capcomu si s hratelnou ukázkou sedmého dílu Resident Evil nadělali velké problémy, když hráči zjevně nepochopili záměr demoverze a právem se ptají, kde jsou zombie a co ve hře dělají duchové? Odpověď je zmatená, stejně jako způsob promování pokračování jedné z nejslavnějších herních značek.
„Z prvních reakcí na to, co jsme vypustili do světa, vycítili hráči něco ve smyslu, že jsme vzali Resident Evil a udělali z něj nějakou nadpřirozenou okultistickou duchařinu,“ říká ředitel vývoje Kóši Nakaniši. Hned druhým dechem pak v blogu na Capcom Unity vysvětluje, že i když můžeme mít takový pocit, nemáme se prý ničeho obávat a vyčkat do vydání. Pak by totiž ukázka a trailery měly dát smysl.
„Je frustrující, filtrovat to, co hráčům ukážeme, ale tohle je opravdu ten nejlepší způsob, jak si užít hru naplno, až skutečně vyjde. Máme trailer a demoverzi, pokud budete sledovat dění v následujících měsících, tak věříme, že se na hru začnete těšit,“ slibuje pak Nakaniši a nechává za sebe ještě promlouvat informace, které jsme načerpali už během E3.
V první řadě se sluší zmínit, že ukázka nebude zahrnuta do plné verze hry, hlavní hrdina bude někdo jiný a podle nejnovějších informací se také nedočkáme žádných quick time eventů.
Resident Evil 7 by měl vyjít na PC, PS4 a Xbox One začátkem příštího roku, pokud budou vývojáři přesní, stane se tak již 24. ledna. Držte Capcomu palce, určitě sami cítíte, že takhle citlivé téma není radno odbýt a jakékoliv dobrodružné pokusy nemusí dopadnout podle očekávání…