Proč letošní Call of Duty nejsou Ghosts 2?
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč letošní Call of Duty nejsou Ghosts 2?

Proč letošní Call of Duty nejsou Ghosts 2?

Pavel Makal

Pavel Makal

31. 5. 2016 13:44 7
Reklama

Call of Duty, to je pojem. Každoroční nálož relaxačního střílení a multiplayerového šílenství už vyprodukovalo několik navzájem nezávislých podsérií, které tu s větším, tu menším úspěchem pravidelně přicházejí na naše obrazovky.

Naproti výsostně populární řadě Modern Warfare stojí nyní již stejně početné Black Ops, trochu stranou ale přešlapuje Call of Duty: Ghosts, díl, který znamenal přechod mezi konzolovými generacemi. Ten nebyl zrovna povedený a skoro by se čekalo, že si nyní budou v Infinity Ward chtít napravit reputaci a časovou linku Ghosts ozvláštnit druhým dílem, zejména proto, že příběh speciální jednotky nebyl uspokojivě dokončen. Namísto toho ale došlo ke kontroverznímu oznámení Infinite Warfare, vůči kterému se nevyhranili jen ti nejstoičtější členové hráčské komunity.

Australský server AusGamers v rozhovoru s jedním z klíčových vývojářů nového Call of Duty položil otázku, proč se studio rozhodlo pro zcela novou značku. Taylor Kurosaki, který má na starosti příběhocé pozadí Infinite Warfare, přiznal, že za vším stála touha vyzkoušet něco nového. „Chceme vyprávět zbrusu nový příběh. Je to originální a novátorský přírůstek do série Call of Duty. Neexistuje zde žádná návaznost na jakýkoli z předchozích titulů, takže můžeme přinést nové zasazení a samozřejmě i obsazení postav,“ uvedl Kurosaki. Zároveň dodal, že touha přinést do série něco nového a odvážného stála za rozhodnutím přenést boje do vesmíru.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama