Just Cause 3 neudrží 30 FPS a trápí loadingy
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Just Cause 3 neudrží 30 FPS a trápí loadingy

Just Cause 3 neudrží 30 FPS a trápí loadingy

Jiří Bigas

Jiří Bigas

30. 11. 2015 14:08 36
Reklama

Sandboxová akce Just Cause 3 se očividně potýká s vážnými technickými potížemi. My dostaneme hru do rukou až zítra, kdy se začne oficiálně prodávat, a tak nezbývá než doufat, že tyto nedostatky ještě vyřeší day 1 patch, na který musíme čekat i my s recenzí. I když někteří hráči tvrdí, že zlepšení nepřináší ani poslední aktualizace.

Verzi pro PlayStation 4 mají sužovat zdlouhavé nahrávací časy i propady frameratu, hlásí hráči, kterým se Just Cause 3 dostalo předčasně do rukou už minulý týden. Překvapivě dlouhý loading vás čeká pokaždé, když ve hře zemřete a že se to děje často, o tom není pochyb. Nahrávací obrazovku pak hráč sleduje minimálně 30 sekund, často ale i několik minut. Velký rozdíl prý není ani v tom, jestli je na hru aplikován poslední patch, či nikoli. Na nahrávací časy si stěžuje i jeden z našich čtenářů, který už má hru k dispozici, a problémy s loadingy nám potvrdil.

Just Cause 3 by mělo běžet plynule ve 30 snímcích za sekundu, ale ani to není v případě PS4 verze údajně pravidlem. Jakmile se začne ve hře něco dít, explodovat nebo se vydáte do komplexních nepřátelských základen, framerate klesne. Nejde prý o výjimečné propady, ale konstantní problém, kdy má hra potíže běžet plynule a bez zaškubnutí i ve chvíli, kdy řídíte auta, což negativně ovlivňuje jejich ovládání. Hráči si stěžují na zadrhávání hry dokonce i v okamžicích, kdy se pochybujete po svých a jen se chcete rozhlédnout po krajině.

Pokud už jste si začali spokojeně mnout ruce v domnění, že se tyto chyby týkají výhradně PS4 verze, musíme vás bohužel zklamat. Xbox One na tom údajně není o mnoho lépe. I tady si hráči stěžují na neuvěřitelně dlouhé loadingy, které trvají celé minuty a výkonnostní propady, kdy počet snímků za sekundu klesne na pouhých sedmnáct. Problémy jsou údajně tak vážné, že vás mohou donutit hru raději vypnout, než se nechat nadále frustrovat.

Na okraj se sluší poznamenat, že PS4 verze běží v rozlišení 1080p, zatímco Xbox One verze v 900p. Vývojáři z Avalanche Studios nicméně slibovali plynulý běh hry bez ohledu na rozlišení na všech platformách, což se očividně zatím splnit nepodařilo. O to zvědavější jsme, zda alespoň PC verze dorazí na trh v kondici, kterou bychom očekávali.

Byla by opravdu velké škoda, kdyby jinak bezesporu ambiciózní a podle prvních ohlasů i velice zábavná hra měla doplatit na nedostatečnou optimalizaci a nedotaženou technickou stánku. Na pohled vypadá hra oslnivě. V pohybu a plynulosti by ale neměla zaostat za působivými trailery.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama