SW Battlefront představuje mód Blast
Pokud vás baví intenzivní přestřelky, pak bude herní mód Blast přímo pro vás. Vývojáři z DICE odhalili týmový deathmatch, ve kterém se střetnou dva týmy o 10 hráčích v menších, uzavřenějších mapách.
Vývojáři upravují mapy podle potřeb daných módů a Blast by neměl obsahovat pouze zmenšené mapy, které se hrajou i jinde. "Představte si, že jste třeba před chvílí hráli Walker Assault na Hothu a pak se přepnete do Blastu, taky na Hothu. Díky rozdílnému světlu a denní době okamžitě poznáte rozdíl," píše hlavní level designer Dennis Brännvall.
"Jedna z bitev se bude odehrávat v interiérech na Endoru nebo Sullustu. Další bitva se může nacházet mezi prašnými kaňony na Tatooine nebo v neuvěřitelně studených jeskyních na Hothu. Mně se nejvíce líbí vertikalita v Tatooine, když bojujete v okolí Sandcrawleru."
Bitvy v Blastu by měly zabrat pouze 10 minut nebo dokud jeden z týmů nedosáhne 100 fragů. V módu nebudou žádná vozidla a ani speciální hrdinové a padouši.