O stavu PC Batmana se vědělo měsíce
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka O stavu PC Batmana se vědělo měsíce

O stavu PC Batmana se vědělo měsíce

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

2. 7. 2015 08:27 61
Reklama

Pokud se ptáte, jak mohli Warner Bros. vydat PC port Batman: Arkham Knight v takové podobě, že jej byli nuceni brzy odstranit nejen ze Steamu, ale z poliček anglických obchodů, ta nejjasnější odpověd zřejmě bude nejpřesnější. Dva zdroje z řad testerů kvality u Warner Bros. potvrdily serveru Kotaku, že vydavatel o stavu hry věděl dlouhé měsíce dopředu a přesto hru vydal.

"Řeknu vám, že je to pěkně nehorázné, jak se WB tváří, jako by neměli ponětí, že hra byla v takovém stavu. Bylo to takhle už po celé měsíce a všechny problémy, které teď vidíme, byly ve hře už před necelým rokem," řekl jeden z údajných testerů, který na hře několik let pracoval.

Vývoj se prý zaměřoval na obě konzole, se kterými měli lidé v Rocksteady údajně velké potíže a které nakonec stály za opakovaným odkládáním vydání hry. Hra údajně na PS4 a Xbox One po celé měsíce vůbec neběžela. Nyní však obě konzolové verze fungují bez větších problémů, ale péče jim věnovaná chyběla PC verzi.

Portování hry na počítače neměli na svědomí přímo lidé z Rocksteady, ale menší studio Iron Galaxy Studios, které má na kontě například i PS Vita port Borderlands 2 nebo PC verzi Batman: Arkham Origins.

Dle obou testerů vydavatel Warner Bros. hru na PC vydal, protože usoudil, že hra byla v přijatelné podobě. Bug-checking probíhal údajně pouze při rozlišení 720p, což by mohlo vysvětlit, proč hra běží o poznání hůř při vyšším rozlišení.

Pro připomenutí, nejčastější problémy, které PC hráči s Batman: Arkham Knight hlásili, zahrnovaly nestabilní framerate i na velice silných konfiguracích, zamrzání, zamknutý framerate a bezpočet bugů a glitchů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama