Vývojáři inFamous propouštějí
Americké vývojářské studio Sucker Punch stojící za sérií inFamous a Sly Cooper propouští, vyplývá to z prohlášení majitele, SCEA. Není však jasné, kolik lidí studio opouští. Zároveň ale není třeba mít obavy o studio jako takové – to bude fungovat i nadále.
Propouštění následuje po vydání inFamous: Second Son a po dokončení velkého a samostatného DLC s názvem First Light, jež má v Evropě vyjít 27. srpna. Studio bylo založeno v roce 1997, v roce 2011 bylo koupeno Sony a již dlouho předtím fungovalo jako tým vyvíjející exkluzivně pro PlayStation.
Je otázkou, k jak velkým personálním změnám v Sucker Punch dochází, nicméně příliš velké obavy zřejmě nejsou na místě. Studio vydalo AAA titul, přidalo k němu rozsáhlé DLC a v takových chvílích běžně dochází k fluktuaci zaměstnanců. Dá se předpokládat, že se startem dalšího většího projektu zase k náboru zaměstnanců dojde a že za propouštěním nestojí žádný výrazný neúspěch.
Samotné inFamous: Second Son si totiž nevedlo špatně a během devíti dnů se prodalo více jak jeden milion kopií. To bylo v době, kdy konzoli vlastnilo pouhých sedm milionů hráčů. Second Son se zároveň stal nejrychleji prodávaným dílem série.
Ať už to se studiem dopadne jakkoli, nám nezbývá než doufat, že se všichni talentovaní vývojáři ujmou jinde a my opět o jejich práci uslyšíme. A pokud jejich odchod znamená rozšíření jejich umu i na jiné zařízení než ta od Sony, tak je to pro nás hráče jedině dobře, nemyslíte?