Na X1 se programuje hůř než na PS4
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Na X1 se programuje hůř než na PS4

Na X1 se programuje hůř než na PS4

Ondřej Švára

Ondřej Švára

24. 4. 2014 08:02 1
Reklama

Autoři nadějného Lords of the Fallen se nedávno pochlubili novým trailerem. CI Games tedy opět v plné parádě ukázali akční RPG, které se zřetelně inspiruje úspěšným Dark Souls. 

Dnes přidáváme k dobru jednu vývojářskou zkušenost. Produkční Tomasz Gop mluvil pro IGN o výkonu hry na nových konzolích. CI Games se prý snaží, aby hra vypadala dobře a zároveň si udržela jistý standard rychlosti snímkování. 

Gop řekl, že rychlost grafiky Lords of the Fallen nikdy neklesne pod třicet FPS, ale jistotu Full HD rozlišení prý zatím nemůže stoprocentně slíbit. Vysvětlil to tím, že se grafika na různých konzolích programuje různě obtížně a z pohledu studia je zatím snazší dosáhnout rozlišení 1080p na konzoli PS4 než na Xboxu. Proto je podpora plně vysokého rozlišení zatím pravděpodobnější právě na PS4 než u konkurence. S Xboxem One si prý zatím není jistý. Práce s ním podle jeho slov vyžaduje mnohem větší úsilí. 

Co se týče vysokého rozlišení, Gop se ještě rozhovořil o tom, že je pro studio stále větší prioritou než rychlost grafiky. Studio by prý nechtělo zvyšovat FPS na hodnotu šedesáti snímků za vteřinu na úkor kvality obrazu. Ovšem vzhledem k tomu, že se CI Games k 1080p zatím jen blíží, musíme se nechat překvapit, jak nakonec Lord of Fallen bude vypadat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama