AC3 jedině v období války za nezávislot
Alex Hutchinson, kreativní ředitel studia Ubisoft, prohlásil, že fanoušky nejchtěnější zasazení pro plnohodnotné třetí pokračování série Assassin's Creed - Egypt, druhá světová válka a feudální Japonsko - byly zároveň ty nejhorší. My s ním částečně souhlasíme a stejně jako on jsme spokojeni s konečným zasazením do videohrami neprozkoumaného období americké války za nezávislost.
To proč se Hutchinsonovi tři zamítnuté doby, v nichž se teoretický Assassin's Creed 3 mohl odehrávat, nelíbí, v rozhovoru pro OXM explicitně neprozradil.
U druhé světové války však není třeba dlouho přemýšlet. Tenhle konflikt je v herním světě zkrátka jedno velké klišé, které baví čím dál míň lidí. Navíc hra Sabouter, která se přezdívalo "Assassin z druhé světové", nějak zvlášť neuspěla.
Jinak je to s Egyptem a feudálním Japonskem. Tyto dvě zasazení znějí na papíře celkem zajímavě, v konečné fázi by však možná neoslovily tolik lidí.
A právě to neplatí pro americkou válku o nezávislost, která nakonec celý „konkurz“ vyhrála. Vysoký počet obyvatel USA v kombinaci s jejich úžasným smyslem pro patriotismus by Ubisoftu měl zajistit slušnou pozornost. Nic na tom nemění ani fakt, že hlavní hrdina AC3 vlastně Američan (tak jak jej chápeme dnes) není.
Nakonec si neodpustíme zmínit malou zajímavost a sice, že vedle války o nezávislost se v kancelářích Ubisoftu mluvilo i o Indii v období anglické nadvlády.