retezec-eb-games-klame-zakazniky
Novinka Řetězec EB Games klame zákazníky

Řetězec EB Games klame zákazníky

Maggot

Maggot

23. 11. 2011 18:42 5
Reklama

Aféry s prošlým jídlem, které je uměle upravováno (někdy ani to ne) a zpětně prodáváno zákazníkům, jsou u nás na denním pořádku. O něco podobného se s hrami pokouší i řetězec EB Games v USA, Austrálii a Kanadě. Tento řetězec je shodou okolností vlastněn velkým GameStopem, který zavedl onu politiku, kdy se použité hry řadí do stejných stojanů jako nové a obsahují i stejné značení. Realita se má tak, že nové hry byly odjakživa cejchovány bílým štítkem a použité kusy naopak žlutým, s čímž je nyní konec.

Obě verze her jsou nyní opatřeny stejnou nálepkou a působí tak klamavým dojmem. Malichernost, říkáte si? Pravda, spousta aktivních hráčů je schopna rozlišit použitou kopii od nové, vezměte si ovšem případ, kdy babička přijde do obchodu, bez jakýchkoliv zkušeností hodí do košíku hru pro vnoučka, a vesele upaluje ke kase. Jeden z pracovníků EB Games navíc potvrdil, že dostal nařízeno dávat nové hry do pozadí regálů a před ně nejdříve pokládat právě použité kusy.

„S plnou platností mohu potvrdit, že jsme minulý týden dostali toto nařízení. Musíme sloučit sekce použitých a nových her, a dále je rozčlenit do jednotlivých žánrů. Nové kusy musí být na dně štosu a na vrchu pak ty použité, jež musíme opatřit bílým cenovým štítkem. Také nám bylo nařízeno, že se musíme zbavit veškerých materiálů odkazujících na použité hry.“ potvrdil pro server Kotaku jeden ze zaměstnanců. Ze zdárně minimálního problému ovšem kouká špinavá politika, zaměřující se na neznalost řadových zákazníků, kteří si hry kupují osobně.

Problémem pak jsou například hry vyžadující online registraci, která je stále více a více v módě. Pakliže si takovou hru koupíte v použitém stavu a s použitým registračním kódem, připlacení za další, v případě, že chcete hrát po síti, vás nemine. Jak vidno, peníze dělají obludnosti i na straně jinak solventních podniků.

Řetězec EB Games klame zákazníky
i Zdroj: Hrej.cz

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama