motion-scan-v-l-a-noire-nikam-nepovede
Novinka Motion Scan v L.A. Noire nikam nepovede

Motion Scan v L.A. Noire nikam nepovede

Erik Omar

Erik Omar

1. 4. 2011 13:53 3
Reklama

Detektivní adventura L.A. Noire studia Team Bondi vypadá setsakramentsky dobře, což jí umožňuje technologie Motion Scan. Díky ní totiž vývojáři mohou nascanovat i ten nejskrytější pohyb mimických svalů herce a následně ho implementovat do hry. Výsledek je pak opravdu ohromující.

Duchovní otec podobně technologicky převratného titulu z minulého roku (Heavy Rain) David Cage je však značně pesimistický a tvrdí, že je technologie australských vývojářů již nyní ve slepé uličce; jednoduše ji nelze dále rozvíjet. To Cage a jeho tým Quantic Dream disponuje mnohem pokročilejší technologií.

„Jejich technologie je příliš nákladná a navíc, nikdy nebudou schopni zachycovat zároveň obličej i tělo,“ vysvětluje Cage v rozhovoru pro CVG.

Právě na souběžné nahrávání pohybů těla a obličeje klade tvůrce Heavy Rainu velký důraz: „ Vidíme velký rozdíl mezi natáčením obličeje a těla zvlášť a natáčením všeho najednou. V druhém případě máte pocit opravdového herectví. Neumíte si ani představit, jak spolu souvisí to co říkáte, s tím jak se u toho pohybujete.“

Dalším nedostatkem, který Cage zmiňuje, je neschopnost technologie Motion Scan snímat pohyb očí a zachycovat světlo, což v Quantic Dreams podle všeho zvládají.

„S naší technologií se neustále zlepšujeme a doufáme, že vám ji brzo předvedeme,“ dodává Cage.

Ukázky L.A. Noire posadí na zadek kdekoho, a tak jsme velice zvědaví, s čím vlastně Quantic Dream v čele s Davidem Cagem přijdou. Prý trumfnou i Avatara, tak uvidíme.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama