activision-stale-veri-znacce-tony-hawk
Novinka Activision stále věří značce Tony Hawk

Activision stále věří značce Tony Hawk

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

8. 12. 2010 13:58
Reklama

Jestli neexistuje synonymum pro propadák, tak nejnovější díl série Tony Hawk s podtitulem Shred ho minulý měsíc vymyslel. Kdysi slavná značka, které se prodaly asi tak miliony milionů (zhruba), zaujala v obchodech pouze něco kolem tří tisíc zákazníků, což je skutečně směšné číslo. Navíc se nejedná ani o nijak zázračnou hru, takže řeči o přehlédnutém klenotu jaksi také nejsou na místě. Eric Hirshberg z Activisionu ovšem vyjadřuje Tony Hawkovi podporu. Podle něj je stále velmi brzy na nějaké ukvapené závěry.

"Náš marketing se nyní soustředí hlavně na dětské hráče, pro něž je to naprosto ideální dárek na Vánoce. A nákupy vánočních dárků teprve začaly, proto očekáváme velký skok v prodejích. Nicméně je pravda, že se musíme nad budoucností celé značky hodně zamyslet a udělat některé razantní kroky, abychom k ní znovu dokázali přilákat její dřívější hráče. Jedno ovšem mohu říci naprosto jednoznačně. Jméno Tony Hawk má v oblasti videoher stále své nezastupitelné místo a stále je pro lidi velmi atraktivní. Nebál bych se ji srovnat s takovým Michaelem Jordanem. On zkrátka má tu moc přilákat do obchodů lidi, kteří budou mít zájem si jeho hru koupit."

Pokud je toto všechno pravda, tak proč byly prodeje Shredu tak katastrofální? Toto prohlášení nám zavání velkým množstvím paradoxů. Každopádně, pokud by měl Activision v plánu předělat kupříkladu druhý díl do HD grafiky a nic na něm (proboha!) neměnit, rozhodne bychom si dali říci i po letech.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama