stripky-informaci-a-screeny-z-motogp-2006
Novinka Střípky informací a screeny z MotoGP 2006

Střípky informací a screeny z MotoGP 2006

sleepless.

sleepless.

17. 12. 2005 07:00
Reklama

Společnosti THQ a Climax oznámili už počátkem října, že na polovinu příštího roku chystají vydání závodního titulu s pracovním názvem MotoGP 2006. Nyní se objevily nové screeny, ale i trocha nových informací. MotoGP 2006 bude jako první next-gen díl v MotoGP sérii jakýmsi titulem zkušebním, na němž si tvůrci otestují co si dovolit mohou a co už ne. Ideální by v tomto případě bylo, aby to hráč vůbec nepoznal a měl pocit, že hraje zbrusu nový titul a ne prototyp. zaručit to však nelze. Určitě se však není třeba bát toho, že by hra byla plná bugů, nebo jinak výrazně nedodělaná. Na tvorbu obsahu a odladění mají ostatně tvůrci času více než dost. Problém možná bude s technickým zpracováním, které bude podle všeho spíše připomínat mírně vylepšenou Xbox verzi než nový titul pro výkonnou konzoli Xbox 360.

Hra samozřejmě nabídne spoustu technických vychytávek, které nebyly na Xboxu realizovatelné. Bohužel jde zrovna o ty prvky, které si hráč na první pohled neuvědomí a tudíž je ani nebude vnímat dokud vedle sebe nepostaví Xbox a Xbox 360 titul. Přiznejme si, tak fanatický bude asi málokdo. Co se oněch výše zmíněných technických fines týče, tak jde například o konsistentní framerate 60 snímků za sekundu, kterou se v současnosti může chlubit pouze jeden Xbox 360 titul a tím je Ridge Racer 6, jež bohužel zatím v Evropě nevyšel (Grrrr). Dále se prý hráči mají připravit a to, že veškeré objekty na trati i kolem ní budou 3D objekty a ne umně naaranžované bitmapy, jako tomu bylo ve všech předešlých dílech. Trať samotná bude složena ze 6 vrstev textur, takže se na ní bude projevovat každé dobržďování i každý smyk. Stopy samozřejmě zůstanou po celý závod a hráč se podle nich bude moci i orientovat v příštím kole, což je velmi užitečné.

Vzhledem k HW možnostem Xboxu 360 se tvůrci z Climaxu rozhodli přijít se zbrusu novými modely všech motocyklů. Mohli přitom klidně použít i ty z minulých dílů, jelikož je měli už tehdy chytře nachystané ve vysokém rozlišení, jež se nyní stalo nutností. Rozhodli se však pro tu složitější cestu, modely vytváří úplně znova a dávají si na nich hodně záležet. Tvorba jednoho modelu, na níž se podílí celý tým, by například týmu dvou lidí zabrala půl roku. Až tak maniacky detailně se tvůrci do práce vrhli, což je pro hráče samozřejmě positivní informace. Co se obsahu hry samotné týče, tak se příznivci série opět dočkají tradičně silného multiplayeru skrze Xbox Live a chybět nebudou ani módy Championship a Extreme, jež se objevily poprvé v posledním ročníku a hráči si jej docela hodně oblíbili. Tvůrci do hry samozřejmě implementují nové jezdce i tratě z poslední sezóny 2005, což znamená hlavně tři nové okruhy Shanghai, Laguna Seca a Istanbul. Screenshoty z Xbox 360 verze hry jsou k dispozici v zde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama