producent-resident-evil-5-promluvil
Novinka Producent Resident Evil 5 promluvil!

Producent Resident Evil 5 promluvil!

sleepless.

sleepless.

14. 4. 2008 11:30
Reklama

Přestože se známý herní žurnalista N’Gai Croal snažil své vnímání a dojmy z Resident Evil 5 E3 07 traileru osvětlit v rozhovoru pro MTV v poměrně širokém kontextu, byla z toho nakonec zcela zbytečná kontroverze. Znáte to, stačilo z celku vytáhnout pár vět a herní veřejnost se mohla zbláznit nad tím, jak je jinak oblíbený N’Gai trouba.  Pokud jste také naletěli a nechali se opít rohlíkem rozhodně byste to měli napravit četbou celého rozhovoru. Ještě s tím ale chvilku počkejte, protože informace týkající se přímo Resident Evil 5 mají přednost před jakoukoli uměle nafouknutou kauzou.

Producent RESI 5 Jun Takeuchi zasednul před kameru japonského magazínu Famitsu Weekly, aby čtenářům nabídl prostřednictvím skoro čtrnáctiminutového videa pohled na vývojový proces hry, osvětlil základní cíle vývojářů a okomentoval základní herní mechanismy.

Kromě jiného Takeuchi neúmyslně vysvětlil proč je E3 07 trailer plný lidí/zombíků černé pleti, kteří jako mouchy padají pod deštěm kulek bělocha Chrise Redfielda. Vývojáři zkrátka chtěli ukázat kořeny viru, který z lidí dělá zombíky, k čemuž si vybrali Afriku, jako místo, na nějž se váží kořeny lidské civilizace. Druhým důvodem, který Takeuchiho tým nakonec dovedl k výběru tohoto prostředí je záměr, pohrát si se světlem a stínem takovým způsobem, který ještě v žádné hře nebyl k vidění. Světlo, stín a reakce na tyto dva odlišné stavy bude podle záběrů na videu jedním ze základních herních mechanismů. Chrisovy oči se například po vstupu do místnosti musí přizpůsobit novým světelným podmínkám, takže náš hrdina malou chvilku nevidí. Hráč to musí brát v potaz, protože právě v této chvilce na něj může z temného kouta vyskočit nějaká hrozba.

Video samotné nabízí záběry na Takeuchiho a k tomu navíc kombinaci ukázek právě z E3 07 traileru i doposud neviděných momentek ze hry, která zcela upřímně vypadá stále lépe a lépe. Tím se potvrzuje Takeuchiho prohlášení na samotném začátku videa, že už je grafický systém RESI 5 hotov a nyní následuje fáze, kdy si budou vývojáři vyhrávat s hratelností, detaily a pilováním herního systému.

Až na pár novinek se bude RESI 5 hrát stejně jako díl čtvrtý, čímž nemyslíme přímo onu pomyslnou a nedefinovatelnou hratelnost, ale spíše fungování herních mechanismů. Chrise budete ovládat ze stejné perspektivy, k dispozici bude rozšířený arsenál střelných zbraní a chybět nebude ani špetka ručních soubojů. Zatímco v RESI 4 však tyto "tváří v tvář" momentky řešilo víceméně jedno tlačítko, pátý Biohazard přijde s trošku propracovanějším soubojovým systémem. Nečekejte probůh žádný Virtua Fighter, prostě bude mít Chris více manévrovacích možností než Leon.

Samotný příběh se bude točit nejenom okolo prapůvodu viru, ale též okolo osudů Chrise Redfielda. Co dělal během uplynulých 10 let, jak vlastně skončila organizace STARS a co vlastně Chris dělá na takovém podivném místě? Příběh bude zapadat do kánonu celé historie, přičemž ti co sledují RERSI historii od prvního dílu si ještě více smlsnou na chystaném Biohazard CG filmu, který byl ohlášen poměrně nedávno. No a nyní už nezbývá než vás odkázat na samotné video, které je sice poměrně velké, ale zato je kvalitní po stránce technické i obsahové.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama