Oficiální představení Dantova Pekla od EA
Jak už jsme vás informovali na konci října, společnost EA chystá videoherní adaptaci Dantova Pekla, součást klasického díla ze čtrnáctého století - Božské Komedie od Dante Alighieriho. Báseň zachycuje alegorickou vizi křesťanského posmrtného života a pekelné hříchy. Hra samotná bude vycházet právě z první části a bude rozdělena do devíti kruhů pekla - předpeklí, smyslnosti, obžerství, hamižnosti, prchlivosti, kacířství, násilí, podvodu a zrady. Každý jeden kruh pekla bude jednou úrovní v této third-person akční adventuře, která dá obživnout klasickému příběhu, podle nějž se dnes definuje peklo a utrpení. Jelikož ji bude mít na svědomí stejné studio, které vytvořilo nedávný hit Dead Space (EA Redwood Shores), rozhodně se nemusíte bát, že by se někde drželi příliš na uzdě a neukázali peklo takové, jaké má být, tedy s utrpením na každé straně a všeobjímající hrůzou. "Nastal ten správný čas, aby se svět interaktivní zábavy pokusil adaptovat literární veledílo a předvést ho i těm lidem, kteří, až do dnešních dní, neznali detaily o tomto skvělém uměleckém díle," řekl Jonathan Knight, výkonný producent hry Dante's Inferno. "Je to skvělá příležitost, jak spojit vynikající hratelnost s vynikajícím příběhem." Datum vydání, platformy, ani žádné další konkrétní údaje řečeny nebyly. Pokud byste hledali o Dantově Pekle více informací, můžete zabrousit na vpravdě ďábelské oficiální stránky. Jestli by vás zajímala knižní předloha, bude asi nejlepší Wikipedie.