Mizuguchi hovořil o důvodech posunutí vydání titulu Ninety-Nine Nights

1. prosinec 2005 10:17 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Známý producent Tetsuya Mizuguchi z týmu Q Entertainment trošku osvětlil celou situaci okolo posunutí termínu vydání Xbox 360 akce Ninety-Nine Nights, která bude k dispozici nejdříve na jaře 2006.

Mizuguchi v rozhovoru pro Famitsu Xbox 360 prohlásil, že k posunutí vydání titulu Ninety-Nine Nights z ledna 2006 na jaro 2006 došlo kvůli snaze o dosažení maximální možné kvality výsledného produktu. Mizuguchi sice připustil, že pousnutí vydání mohlo u prodejců i hráčů vyvolat jisté obavy a pochybnosti, ale on a jeho spolupracovníci se rozhodli to risknou. Kvalita hry je pro ně na prvním místě.V současnosti je titul Ninety-Nine Nights hotov z 80 procent. Potvrdil to nejenom Mizuguchi, ale i Sang Youn Lee ze společnosti Phantagram, která na vývoji Ninety-Nine Nights s Q Entertainment spolupracuje. Vývojáři z obou dvou týmů v současnosti pracují na AI jednotlivých vojáků, aby zajistili, že se pak jako celek v podobě armády budou chovat a pohybovat přirozeně.Oba dva týmy (Q Entertainment, Phatagram) měly původně v plánu něco úplně jiného. Mizuguchi sám se rozhodoval mezi dvěma koncepty a nakonec zvolil ten, který nesl název Fantasy Core a z něhož se nakonec vyklubal titul Ninety-Nine Nights. Tvůrci z týmu Phantagram byli Mizuguchim osloveni kvůli svým předchozím titulům, zejména dvěma posledním dílům v sérii Kingdom Under Fire, jimž se projekt Ninety-Nine Nights velmi podobá. Po týdnu rozmýšlení se pak v Phantagramu rozhodli zamítnou nabídky ostatních společností, odložit vlastní plány na projekt zvaný Strident a přijali nabídku Q Entertainment podílet se na vývoj NNN.

Zdroj: GAF

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!