Kojima nevidí rozdíl mezi PS3, Xbox 360 a PC

19. prosinec 2005 13:00 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Hideo Kojima zřejmě neudělal moc velkou radost představitelům společnosti Sony, když během rozhovoru pro 1up prohlásil, že si pro vývoj Metal Gear Solid 4 nevybral platformu PS3 kvůli výkonu, ale jen proto, že chtěl zkusit pracovat s něčím "novým". Kojima se vyjádřil v tom smyslu, že by bylo technicky možné vyvíjet Metal Gear Solid 4 kromě PS3 i pro PC a Xbox 360. PlayStation 3 si prý Kojima vybral proto, že je to něco nového a on i jeho spolupracovníci z Kojima Productions rádi objevují doposud neprobádané. Přirovnal se k osobě, která chce být první na měsíci a ne se jenom ptát těch co na něm byli, jaké to tam je. Kojima rovněž resolutně popřel, že by měl cítil osobní zášť k Xboxu, nebo Xboxu 360.

Metal Gear Solid 4 je sice prozatím PS3 exkluzivní titul, ale to se může do budoucna změnit. Ostatně Metal Gear Solid 2 byl také původně PS2 exkluzivní titul a nakonec se jeho vylepšená verze MGS 2: Substance objevila jak na PC, tak na Xboxu. Pokud by došlo k rozhodnutí vydat MGS 4 i na Xboxu 360, tak by měl tvůrčí tým Kojima Productions s portem z PS3 mnohem jednodušší práci. Architektura Xboxu 360 a PS3 je sice naprosto odlišná, ale jak vyplývá z prohlášení samotného Hideo Kojimi, tak po stránce výkonu na tom jsou obě platformy zhruba stejně, tedy alespoň co se potřeb titulu Metal Gear Solid 4 týče. V případě jiných titulů by se možná odlišnosti závažného charakteru objevily. Xbox 360 by prý mohla být víceméně identická s verzí pro PS3, až na nějaké malé detaily. Rozhovor redaktorů 1up s H.K. je v plné podobě k dispozici na této stránce.

Zdroj: 1up

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!