Jak probíhá vývoj wrestlingu Rumble Roses XX
Co se hratelnosti týče, nebyl na tom PS2 Wrestling Rumble Roses zrovna dobře, ale moc na tom nezáleželo. Hlavním cílem bylo nabídnou hráčům možnost sledovat v boji sličné spoře oděné dívky. V případě Xbox 360 pokračování tomu nebude jinak.
Pokračování PS2 titulu Rumble Roses, které zatím nese pracovní název Rumble Roses XX, bylo poprvé představeno už během E3 2005 a v rozšířené formě pak bylo presentováno i během Tokyo Game Show 2005. Od té doby tvůrci zase udělali pokrok. Podle producenta Akari Uchidy už je hra v současnosti hotová zhruba ze 76 procent a vyjít by na základě informace z magazínů Famitsu Xbox 360 a Dorimaga měla vyjít někdy během jara, nebo v létě příštího roku.V rozhovorech pro výše zmíněné magazíny dále Uchida vyzradil, že dabing postav už je v současné době hotov a podílely se na něm stejné herečky jako v případě původního titulu Rumble Roses pro PS2. Vzhledem k tomu, že Rumble Roses XX však nabídne i nové postavy, tak se dabingu zúčastnily i nové dabérky, jejichž identita však zatím zůstává v utajení.Rumble Roses XX bude podporovat multiplayer skrze Xbox Live, který by měl být podle výše zmíněného producenta hratelný bez jakýchkoli lagů. Navíc pro to tvůrci nebudou muset obětovat nic z vizuální stránky hry a i v multiplayeru tak bude každá postava složena z 50.000 polygonů. Pokud tedy dojde na souboj v Tag Team módu, bude v ringu pohybovat zhruba 200.000 polygonů jenom v podobě bojovnic. K tomu je však nutné připočítat diváky okolo ringu i samotný ring. I díky velkému počtu polygonů, ale hlavně kvůli efektům jako bump-mapping prý bude hra ve finále vypadat daleko lépe než jak byla presentován na prvních obrázcích a vlastně je presentována i nyní na homepage, která je logicky celá v japonštině. I přesto by ji však fanoušci prvního dílu měli navštívit pokud nechtějí přijít o představení nových oblečků pro dvě bojovnice - Dixie a Benikage.