akcni-rpg-baroque-znovu-oziva-pro-wii-a-ps2
Novinka Akční RPG Baroque znovu ožívá pro Wii a PS2

Akční RPG Baroque znovu ožívá pro Wii a PS2

sleepless.

sleepless.

11. 4. 2008 16:31 3
Reklama

Díky bohu za úchylné japonské hry, minimálně si ti, kterým jejich „jinakost“ nevyhovuje uvědomí, jak vlastně mají rádi západní stereotyp a nemusí hledat v jiných vodách. Baroque je zrovna jedna taková úchylnost, hodně hardcorové akční RPG, spíše snad dungeon, který vyšel už na konzoli Sega Saturn a poněvadž se z něj stala kultovní záležitost, byl později portován na PlayStation. To všechno se událo v Japonsku na přelomu století. O sedm let později padlo rozhodnutí oživit Baroque znovu, ovšem ne v podobě pokračování, nýbrž remaku s lepší hratelností a samozřejmě i grafikou. Opět se mělo jednat výhradně o japonskou záležitost, ale jak se ukázalo, hráči na západě chtěli Baroque také a byli vyslyšeni. Novou verzi této hry, která poběží na PS2 a Wii, uvidíme v Evropě 27. června kvůli shovívavosti společnosti Rising Star Games.

Proč je však Baroque taková úchylárna a podivnost? V roli hlavního hrdiny se probudíte v podivném světě, který zcela evidentně prošel velkou katastrofou. Jde spíše o noční můru plnou příšer a bloudících lidských duší. Hrdina je hned po probuzení z jakéhosi spánku obtěžkán pocitem neznámé viny, chce se jí tedy zbavit a ještě přitom může očistit jakési meta-bytosti. Od postavy s křídly a červenými očky jménem Archangel obdrží velkou pušku a radu, že musí dosáhnout nejnižšího patra Neuro věže, kde mu bude všechno odhaleno. Co naplat, hrdina tedy vyrazí a vy s ním.

Baroque bezesporu je hardcore záležitost, zejména herně, protože spoléhá na osvědčené akční mechanismy kombinované s RPG prvky. Na začátku si stvoříte postavu a pak procházíte jednotlivá parta Neuro věže, která jsou plná duší, nepřátel a jiných nástrah.  Když zklamete a potká vás smrt, nemusíte brečet. Právě smrt totiž v Baroque funguje jako katalyzátor dalšího hraní. Pokaždé když zemřete vám bude odhalena další část tajemství celé říše i  minulosti samotného hrdiny. Svoji postavičku budete samosebou rozvíjet a odměňovat ji novými zbraněmi, předměty, potažmo vybavovat artefakty ovlivňující pozitivně atributy a vlastnosti. Stejně jako akční je tedy i RPG prvek zcela klasický, ale když bude fungovat, tak to nikomu vadit nebude. No a jak se zdá podle kultovního statutu původní verze, tak na Baroque něco fungovat musí, jinak by ji nikdo nechtěl hrát.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama