activision-chysta-konkurenci-pro-itunes
Novinka Activision chystá konkurenci pro iTunes

Activision chystá konkurenci pro iTunes

sleepless.

sleepless.

11. 7. 2008 14:39
Reklama

Spojení Activision a Vivendi zrodilo novou společnost Activision Blizzard, která to nehodlá rozbalit pouze na frontě videoherní, ale i hudební. CEO Activision Bobby Kotick a šéf Vivendi Universal Jean-Bernard Levy se totiž v rozhovoru pro Financial Times shodli, že by nebylo od věci využít popularity Guitar Hero série k vytvoření online obchodu s hudbou po vzoru iTunes. Aby nedošlo k omylu, tento záměr už se někde v útrobách Activision Blizzard pomalu připravuje a výše zmínění šéfové mají za to, že by mohl iTunes nejenom kopírovat, ale rovnou s ním také soupeřit.

Propojením s Guitar Hero hrami by taková služba okamžitě získala (hypoteticky!) základnu několika milionu hráčů/uživatelů a její výhodou oproti iTunes prý bude dostupnost po celém světě, o kterou se postarají po světě rozstrkané pobočky Vivendi. Pravda, světová dostupnost je v případě iTunes problém. Další schodem k tomu, aby se online obchod s hudbou od Activision Blizzard mohl stát konkurentem iTunes je zajištění hudebníků, jejichž produkce na iTunes k dispozici není. Hovoříme samozřejmě o repertoáru The Beatles. Práva na použití a distribuci tvorby této kapely jsou v současnosti předmětem souboje mezi Activision Blizzard a MTV. Expanze Activision Blizzard jde však ještě dále, po vzoru filmových studií hodlá tato společnost využít svých známých značek (CoD, Guitar Hero a další) k produkci merchandisingu, čili hraček, triček a bůhvíčehoještě. Aby to za pár let nevypadalo tak, že původně videoherní společnosti nebudou mít s produkcí her vůbec nic společného.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama