Skate 2 se chce vyhnout syndromu "Tony Hawk"
Jedním z důvodů, proč byla hra Skate přijímána tak kladně, byla rozhodně odlišnost od klasické série Tony Hawk's Pro Skater. Bylo to zkrátka něco úplně jiného a každopádně povedeného. I tak si ale firmy Electroni Arts (vydavatel) a BlackBox (vývojář) musí dávat pozor, aby najednou nesklouzli do pasti, které se loni tak elegantně vyhnuli. Na akci v San Francisku minulý týden se producent prostředí Shaun Laker svěřil blogu MTV Multiplayer jak toho hodlají docílit. "Dokud budeme vytvářet skvělé hry a nebudeme spěchat s jejich vydáním, abychom jim mohli věnovat náležitou pozornost. Zároveň budeme bedlivě naslouchat komunitě, která má mnohdy pravdu. Jedna z nejdůležitějších částí vývoje je hledání způsobu, jakým lidé hráli naši hru (prvni Skate). Víme o tom, že lidé hráli třeba tak, že si našli určité místo a pilovali tam triky do takové míry, že pak nebyl nikdo lepší, než právě oni a právě na tomto místě. Letos to samozřejmě půjde také, ale budete se tím moci pochlubit také v rámci komunity. To je věc, kterou si lidé hodně přáli a my jsme naslouchali a přidali ji do naší hry." Skate 2 vyjde příští rok a opět se bude jednat o autenticky skejťácký zážitek, stejně jako v případě prvního dílu.