potvrzeni-podpory-revo-ovladace-v-nove-zelde
Novinka Potvrzení podpory Revo ovladače v nové Zeldě

Potvrzení podpory Revo ovladače v nové Zeldě

sleepless.

sleepless.

16. 3. 2006 08:54
Reklama

Zprávy týkající se vývoje očekávané RPG adventure The Legend of Zelda: Twilight Princess se vždy nesly pouze v positivním duchu. Snad ani jednou se žádný z tvůrců nevyjádřil v tom smyslu, že vývoj nepokračuje podle plánu, nebo že se objevil problém, který je třeba překonat a podobně. Pokaždé jsou to jen informace o tom, jak vývoj pokračuje přesně podle plánu, jak hra vypadá skvěle atd., atd.. Pravdou však je, že navzdory tak bezproblémovému vývoji, hra po několikerém posunutí vyjde až letos a podzim. Oficiální důvody, které k tomuto rozhodnutí společnost Nintendo vedly, jsou dosti vágní a ty skutečné jsou zcela zřejmě poněkud jiné.

The Legend of Zelda: Twilight Princess je sice primárně Gamecube titul, ale podle všeho bude hrát velkou roli při launchi konzole Revolution. Proto si společnost Nintendo dává záležet na tom, aby hra budoucím majitelům Reva nabídla alespoň minimální možnost využít specifických možností této chystané konzole. Už dříve se hovořilo tom, že hra nabídne speciální obsah, určený pouze pro majitele Revolution. To však společnost Nintendo popřela. Nevyvrátila však, že při hraní nové Zeldy na Revolution bude na hráče čekat pár příjemných překvapení.

Během své návštěvy v Evropě to potvrdil sám Shigeru Miyamoto, jenž si byl ve Francii vyzvednou státní vyznamenání od francouzského ministra kultury. Jeho návštěvy využili redaktoři oficiální homepage Nintendo of Europe, kteří se sním dali do hovoru a kromě jiného se jej zeptali na to, jak pokračuje vývoj The Legend of Zelda: Twilight Princess. Miyamoto na otázku odpověděl naprosto tradičně, že vývoj pokračuje podle plánu směrem k dokončení hry. Zajímavější je však jeho poznámka o tom, že při hraní Twilight Princess na konzoli Revolution bude možné využít revolučního ovladače této konzole. Příkladem budiž třeba střelba z luku, kdy hráči postačí Revo ovladačem zamířit a stisknout tlačítko pro vypuštění střely. Otázka je do jaké míry tento prvek tvůrci rozpracovali. Bude se to týkat jenom miniher, či jednotlivých prvků, nebo bude to bude platit pro celou hru?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama