jak-to-bude-s-obtiznosti-nove-zeldy
Novinka Jak to bude s obtížností nové Zeldy?

Jak to bude s obtížností nové Zeldy?

sleepless.

sleepless.

25. 1. 2006 09:55
Reklama

Pokud se někomu zdál poslední titul v kultovní sérii Zelda (The Legend of Zelda: The Wind Waker) poněkud lehčí než by měl, tak se jistě zaraduje nad informacemi, které během rozhovoru pro magazín Nintendo Power vypustil z úst designer nepřátel pro titul The legend of Zelda: Twilight Princess Yoshiyuki Oyama. On sám má pocit, že nepřátele v The Legend of Zelda: The Wind Waker byli příliš slaboučcí a v podstatě nepředstavovali pro zkušenější hráče žádnou hrozbu. V Twilight Princess se to však radikálně změní. Nepřátelé v tomto titulu prý z Twilight Princess udělají nejlepší Zelda titul všech dob a částečně na tom bude mít podíl i fakt, že k jejich poražení bude hráč muset vynaložit docela velké úsilí. Oyama rovněž uklidnil skalní Zelda fans informací o tom, že se v roli Linkova ultimátního nepřítele objeví Ganon a bude to prý oponent jak se sluší a patří. Podobných vychytávek však prý mají tvůrci pro hráče připraveno spoustu. Údajně se prý hráči mohou připravit na spoustu překvapení a řadu situací týkajících se starých známých nepřátel z předchozích Zelda titulů, kdy budou jen zírat s otevřenou pusou na něco si prý zatím nedokážou ani představit.

To co Yoshiyuki Oyama pro Nintendo Power pronesl však jaksi nesedí k firemní strategii spol. Nintendo, která už dlouho směřuje do oblasti her přístupných široké veřejnosti, jež by jistě jenom stěží ocenila vražednou obtížnost zrovna v případě Zelda titulu. U dlouhodobých fanoušků série je tomu zase přesně naopak. Většina jich totiž pochází ze staré školy, kde se přehnaná obtížnost brala jako velké plus, což už v této době není jaksi aktuální a je to samozřejmě dobře. Vražedná obtížnost je pro drtivou většinu hráčů něčím co přímo odrazuje od dalšího hraní pokud zrovna nejde o titul, jehož design je postavený na překonávánízdánlivě nemožných překážek. Všechny tituly v Zelda sérii jsou však spíše o skvělém zážitku z neuvěřitelného dobrodružství než o kompetitivním hraní s NPC příšerami. Uvidíme jak se nakonec Twilight Princess vybarví. Jisté je jenom to, že i kdyby hra vyšla přímo teď, tak je to pozdě! Čekání je v tomto případě přímo vražedné.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama