par-poznamek-od-producenta-titulu-the-legend-of-zelda-twilight-princess
Novinka Pár poznámek od producenta titulu The Legend of Zelda: Twilight Princess

Pár poznámek od producenta titulu The Legend of Zelda: Twilight Princess

sleepless.

sleepless.

28. 6. 2005 12:13
Reklama

Fanoušci netrpělivě očekávaného akčního RPG titulu The Legend of Zelda: Twilight Princess mají díky producentovi této hry zase o čem chvíli diskutovat. Eiji Aonuma se totiž pro magazín Wired rozhovořil o obtížích použití "realistické grafiky".Důvodem proč se tvůrci rozhodli a zvolili v případě The Legend of Zelda: Twilight Princess realističtější přístup je silná orientace na americký trh, kde by jen těžko znovu obstálo kouzelné cel-shadované zpracování titulu The legend of Zelda: The Wind Waker. Skalní příznivci Nintenda si samozřejmě novou Zeldu koupí stůj co stůj, ale spoustu ostatních hráčů, jejichž vkus je pokřiven MTV šuntem, by příliš "dětská grafika" mohla odradit. Dokud však nebude Link rapovat, tak je všechno v pořádku. Problémů s realističtějším grafickým zpracováním však tvůrci museli řešit celou řadu. Eiji Aonuma se zmínil například o tom, že bylo třeba zapracovat na pohybech a soubojových animacích hlavního hrdiny. Hráč by prý měli cítit váhu Linkova meče a neměli by mít pocit, že máchají s mečem papírovým.Další problémovou oblastí byly dialogy. Tvůrci se rozhodovali zda dialogy nadabovat, nebo se vydat cestou obyčejného a osvědčeného textu. Nakonec se rozhodli, že dialogy nadabované nebudou a většina hlavních informací bude podána prostřednictvím textu, který hráči přeci jenom ponechává dostatek prostoru pro vlastní fantasii.Eiji Aonuma se také v krátkosti vyjádřil o chystané Zeldě pro handheld Nintendo DS. Zmínil však jen to, že nový titul bude stoprocentně využívat unikátních vlastností NDS, což znamená dotykového displaye, dvou obrazovek, Wi-Fi a zřejmě i mikrofonu. Také se tak těšíte? :)

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama